سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ یهودیى او را گفت پیامبر خود را به خاک نسپرده درباره‏اش خلاف ورزیدید . امام فرمود : ] ما در باره آنچه از او رسیده خلاف ورزیدیم نه درباره او ، لیکن شما پایتان را از ترى دریا خشک نگردیده پیامبر خود را گفتید « براى ما خدایى بساز چنانکه ایشان را خدایان است ، و او گفت شما مردمى نادانید » . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :61
کل بازدید :479073
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/2/31
7:30 ع
موسیقی
امام کاظم(علیه السلام) می فرماید: رجب، نام نهری در بهشت است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است; بنابراین هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بدارد، خداوند از آن نهر به او خواهد نوشاند.

همچنین آن حضرت در روایت دیگری می فرماید: رجب، ماه عظیمی است که خداوند، اعمال نیک را در آن چند برابر می فرماید و گناهان را در آن محو می کند. پس هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، به اندازه مسیر یک سال از جهنّم دور و هرکس سه روز از آن ماه را روزه بدارد، بهشت بر او واجب می شود.


89/10/26::: 6:50 ع
نظر()
  
  
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که همراهی کارشناس هسته‌ای با مدعوین بازدید از تاسیسات هسته‌یی ایران بلامانع است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رامین مهمانپرست در پاسخ به این پرسش که برخی افراد دعوت شده اظهار داشته‌اند که ما برای بازدید از تاسیسات هسته‌یی ایران تخصص لازم را نداریم و چنانچه این بازدیدها توسط متخصصین صورت می گرفت ، بهتربود، اظهار کرد: این دعوت اقدامی اعتماد ساز از طرف جمهوری اسلامی ایران بوده و بر اساس حسن نیت صورت گرفته است و به عنوان یک فرصت و گامی مثبت باید تلقی گردد، به همین دلیل با توجه به نظرات برخی دعوت شدگان، اعلام می کنیم از دید ایران همراه آوردن کارشناس هسته یی در این بازدید مشکلی ندارد.
  
  
 تا کنون برای آزمایش خون باید مدت‌ها در صف آزمایشگاه ایستاده و روزها برای پاسخ آن منتظر می‌ماندیم اما دکتر محمد فقری از استادان مهندسی مکانیک دانشگاه رود‌آیلند با ساخت این تراشه مدت پاسخ‌گویی را به کمتر از 30 دقیقه رسانده‌ است.
  
  
قطبی به سایت AFC گفت: فکر می‌کنم فوتبال ایرانی فراز و نشیب‌های بسیار زیادی در 30 سال گذشته داشته است که اگر به آن نگاه کنید استعدادها و هیجان‌های زیادی را برای بازی کردن می‌بینید اما این احساسات در واقع به یک سیستم تبدیل نشده‌اند تا بازیکنان را بسازند و با آنها یادگیری درست را انجام دهند.
  
  
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل "، یک مقام مسئول در دفتر آیت‌الله "سید علی سیستانی " مرجع عالی شیعیان در عراق اعلام کرد که "مقتدا صدر " رهبر جریان صدر در نجف اشرف با آیت‌الله سیستانی دیدار کرد.
این نخستین دیدار صدر با مرجع عالی شیعیان عراق پس از بازگشت به کشور است.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که دو طرف در این نشست به بررسی اوضاع جاری در عراق پرداختند.
  
  
حضرت رسول (ص) برای پبشبرد اهداف اسلامی، مأموریت دیپلماسی اسلامی و ارتباط با ادیان مختلف را بر عهده سلمان فارسی گذاشت.
                               

  
  

وزیر بهداشت درباره اخبار مطرح شده مبنی بر مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا گفت: هر سال در مورد انواع آنفلوآنزاها، تعدادی مرگ و میر در کشور گزارش می‌شود که این موارد مربوط به افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای است. امسال نیز تاکنون 13 نفر به دلیل آنفلوآنزای H3N2 جان خود را از دست دادند.


  
  

به گزارش ایسنا از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) طی مراسمی و با حضور مدیران و مسئولین مجموعه و تعدادی از هنرمندان از تابلوی مینیاتور عاشورا رونمایی شد.


  
  

وزرای مخالف پس از نشست خود در منزل میشل عون، رهبر مارونی‌های لبنان و رییس جریان ملی آزاد این کشور، دلیل استعفای خود را تسلیم‌ پذیری الحریری در برابر اعمال فشارهای خارجی به ویژه اعمال فشارهای آمریکا اعلام کرده و از میشل سلیمان، رییس‌ جمهور لبنان خواستند تا در جهت تشکیل دولت جدید اقدام کند.


  
  
نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه حماس جنبشی بود که وارد انتخابات شد سپس پیروز شد و جنبشی است که از خاک فلسطین دفاع می‌کند، تصریح کرد که بدون حماس صلح فلسطین ممکن نیست.
                           

  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ