سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت دولتمندى را بس و خوى نیک نعمتى بود در دسترس . [ و حضرتش را از معنى « فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیّاةً طَیِّبَةً » پرسیدند ، فرمود : ] آن قناعت است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :18
کل بازدید :478438
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/2/9
9:25 ص
موسیقی

 دانلود کرک ویندوز 7 جدید

اگر شما ویندوز 7 را به صورت مستقیم از مایکروسافت دانلود کرده باشید و یا به هر صورتی به صورت غیر کرک شده به دستتان رسیده باشد بی شک به مشکل محدودیت زمانی این سیستم عامل برخورد کرده اید. سایت دانلود رایگان کرک ویندوز 7 را در اختیار شما می گذارد. کافی است این برنامه کاربردی را در ویندوز سون اجرا کنید و بر روی install     کلیک کنید تا ویندوز 7 به صورت کامل Genuine  شود و بتوانید آپدیت های فوری را نیز از مایکروسافت دریافت کنید

ادامه مطلب...

  
  

 نرم افزار کینگ سافت آفیس رایگان 2012

 

Kingsoft Office Suite 2012 یک نرم افزار آفیس رایگان کامل و کاربرپسند برای ویندوز است که در سایت دانلود نرم افزار رایگان به اشتراک گذاشته شده است. ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد شخصی و تجاری از ویژگی های اصلی این نرم افزار می باشد. Kingsoft Office Suite 2012 شامل Kingsoft Writer, Kingsoft Presentation, Kingsoft Spreadsheet است که با آخرین فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار می باشند.

Kingsoft Office Writer 2012 قطعا یکی از بزرگترین نرم افزار ها برای ایجاد اسناد حرفه ای است. این نرم افزار می تواند که فایل های مایکروسافت ورد را باز کرده و همچنین فایل های ایجاد شده در خود نرم افزار را به فرمت مایکروسافت ورد ذخیره کند. در این نرم افزار قابلیت های گنجانده شده است که در مایکروسافت آفیس نیز در دسترس نمی باشد، از جمله ی این قابلیت ها: تبدیل کردن به فایل های پی دی اف، سوییچ کردن در بین اسناد با استفاده از تب ها، نوار ابزار گوگل و ... ادامه مطلب...

  
  

 

 

 

 


امروزه فایلهای PDF پی دی اف نقش مهمی در زندگی دارند و اطلاعات زیادی را همواره همراه ما در اختیار ما قرار میدهند. اما ویندوز به تنهایی نمیتواند این فایلها را اجرا کند
ادامه مطلب...

  
  

 

تاریخچه شرکت کیا موتورز

 

 

ادامه مطلب...

  
  

دانلود یاهو مسنجر 11- Yahoo! Messenger 11.5.0.152 Original

دانلود یاهو مسنجر 11 ادامه مطلب...

90/10/12::: 1:19 ع
نظر()
  

دانلود بازی موبایل جاوا فکری و زیبای Boxit 2 موبایل

بازی موبایل جاوا  فکری و بسیار زیبای Boxit 2 با فرمت جاوا محصول کمپانی Digiment مخصوص تلفن های همراه ساخته شده است . بازی تحت جاوا بوده و از گرافیک و گیم پلی خوبی برخوردار است. این بازی برای اندازه صفحه نمایش های ( 128x160 176x220 240x320 360x640 ) مناسب است که میتوانید از سایت ما دانلود نمایید.

 

بازی موبایل جاوا ادامه مطلب...

  

زی موبایل جاوا زندگی مجازی The Sims 2 - فکری

بازی موبایل جاوا بسیار زیبا و پر طرفدار the sims 2 برای گوشی های   240x320 و 176x208 و 176x220 پیکسل و آماده برای دانلود - امیدواریم لذت ببرید .


بازی موبایل جاوا The Sims 2 ادامه مطلب...

  

بازی موبایل جاوا با نام IQ KnightsIQ Knights - فکری

بازی  موبایل جاوا و بسیار زیبای فکری با نام IQ Knights که به تازگی از تیم Handy Games را برای شما آماده کردیم. این بازی ضریب هوشی شما را مشخص می کند و در سایزهای مختلف ساخته شده است و  هم اکنون می توانید این بازی موبایل را دریافت نمایید.


بازی جدبد موبایل و فکری با نام IQ KnightsIQ Knights ادامه مطلب...

  

نرم افزار دروغ سنج موبایل با فرمت جاوا Lie Detector 2009

 

 

 نرم افزار بسیار جالب و جدید دروغ سنج موبایل بنام Lie Detector 2009 برای تمامی گوشی های تحت جاوا با رزولوشن 240x320 تهیه کرده ایم. این بنرم افزار جاوا با تشخیص و آنالیز فرکانس صدای شما ( یا اون فرد ) و میزان مقایسه و تناسب حد اولیه میتواند تشخیص دهد که این صدا دروغ است یا.......! این نرم افزار جاوا بر روی کلیه گوشی های موبایل قابلیت نصب را دارا میباشد.

ادامه مطلب...

  
  

عکس های طبیعت همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای تصاویر دسکتاپ هستند که زیبایی خاصی به صفحه ی میزکار شما می بخشند از این رو مجموعه ای زیبا و دیدنی از 260 والپیپر با موضوع طبیعت آماده کرده ایم که با داشتن کیفیت بالا (HD) برای استفاده در هر دسکتاپی مناسب هستند . فرمت تمامی این تصاویر JPG بوده و ابعاد آن ها نیز بین 1680×1050 تا 2560×1600 می باشد که امیدواریم از آن ها استفاده‌ی کافی را ببرید .

 

Nature HD Wallpapers مجموعه 260 والپیپر چشم نواز از طبیعت با کیفیت HD ادامه مطلب...

90/9/1::: 11:8 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ