سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :30
کل بازدید :478421
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/2/8
10:22 ع
موسیقی

 

 

سردار همدانی، فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در مرکز مقاومت بسیج امیر المومنین (ع)، با فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اعضای شورای این مرکز دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی سپاه تهران بزرگ، در این ملاقات سردار فتحیان فرمانده مرکز، گزارشی از وضعیت حوزه سرزمینی ارایه و فعالیت‌های بسیجیان را در قالب سازندگی، علمی، پژوهشی و فرهنگی تشریح کرد. در ادامه، سردار همدانی توسعه بسیج را از اهداف قابل توجه سپاه دانست و افزود: علاوه بر ساز و کارهای گذشته بسیج، بر اساس نیازمندی‌های انقلاب اسلامی بستر‌های جدیدی برای جذب بسیجیان در عضویت‌های مورد علاقه‌شان فراهم می‌آید. وی افزود: اتاق فکر از سطح ستاد به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها انتقال یابد تا از مشاوره بدنه بسیج در جهت افزایش توانمندی‌ها استفاده شود. سردار همدانی در پایان از امکانات و توانمندی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی ورزشی بازدید کرد.


  
  
رییس ستاد حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت کشور از تعیین سهمیه بنزین بهمن ماه خودروهای شخصی و عمومی در کشور خبر داد و گفت: 60 لیتر بنزین سهمیه‌ای به نرخ 400 تومان در کارت‌های سوخت در ساعت 24 روز 30 دی ماه شارژ خواهد شد.
  
  
قم ـ خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا: با نزدیک شدن به اربعین حسینی ، قشرهای مختلف مردم عراق طبق یک سنت دیرینه از شهرهای مختلف عراق با پای پیاده به سوی کربلا حرکت می کنند تا سلامی به آن وجود مطهر کرده و سوگواری خامس آل عبا را در جوار تربت پاک سالار شهیدان برگزار برگزار کنند.

  
  

گام نهادن وزارت خارجه به فضای بدون موازی کاری یکی از ایدال های نظام اسلامی است . ولی برای رسیدن به این رویا موانعی زیادی سر راه آن وجود دارد که در زیر به ان اشاره شده است.


  
  
واشنگتن پست نوشت:علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی روز شنبه به خبرگزاری فارس گفت ایران اکنون قادر است میله های سوختی تولید کند. غرب تاکنون بنا را برآن گذاشته بود که تهران توانایی فنی لازم را برای این کار ندارد.
  
  
علی مهتدی به رادیو فرانسه گفت:احتمال برتری یافتن نیروی حزب الله و طرفدار سوریه و ایران است که لبنان را به صحنه رودرویی این کشورها با غرب تبدیل می سازد.

  
  
معاون فرهنگی-تربیتی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی گفت: مرحوم آیت‌الله بهجت در قالب بیان آینده یک طلبه خارجی، زمان مرگ خود را پیش‌بینی و به او بازگو کرده بود.
                               

  
  
خبرگزاری رسا ـ نشست جریان شناسی فتنه 88 با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی در مدرسه عالی نواب مشهد برگزار می‌شود.
  
  
سید "حسن نصرالله " دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی مهم خود در زمینه آخرین تحولات لبنان که به طور مستقیم از شبکه تلویزیونی "المنار " لبنان پخش شد، با اشاره به موضوع دادگاه بین المللی ویژه رسیدگی به پرونده ترور "رفیق حریری " نخست وزیر اسبق لبنان و روند پیگیری فعالیت‌های آن گفت: ما شفاف اعلام کردیم که با صدور رای دادگاه بین‌المللی رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان مخالف هستیم زیرا این رای از طرف آمریکا و اسرائیل صادر شده است.
  
  

گام نهادن وزارت خارجه به فضای بدون موازی کاری یکی از ایدال های نظام اسلامی است . ولی برای رسیدن به این رویا موانعی زیادی سر راه آن وجود دارد که در زیر به ان اشاره شده است.


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ