سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل هنگام پری شکم، حکمت را بیرون می اندازد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :65
کل بازدید :478790
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/2/22
12:3 ص
موسیقی

چند نکته از عاشورا بر روی کاغذ برش نوشتم و بردم حوزه.


بهترین جا کنار درب آسانسور بود که همه می دیدند.لکن عکس امام چهاردهم !شان هم آنجا بود.


کاغذ را زدم روی عکس.آن عکس خیلی وقت بود که آنجا بود و پیش خودم گفتم حالا یه چند روز نبیننش چیزی نمیشه کاغذ من که قرار نیست همیشه اینجا باشه.


زنگ بعد آمدم.کاغذ را کنده بودند و کنار درب دفتر زده بودند.


داشتم فکر می کردم واقعا چه فکر کرده اند که کاغذ جابجا شده؟آیا کارخلاف شرعی صورت گرفته؟


اما کارشان در نوع خودش بینظیر است.


حتی عکس امام چهاردهمشان را هم محافظت می کنند.!


البته خنده از این است که خودشان در اثباتش مانده اند.


 آرای موافق را می آورند و  فکر میکنند وااای چقدر ما را قانع کردند!


تعصب ...


  
  

تصمیم بر این بود که این بخش اختصاص پیدا کنه   به جواب بحث ها و سوالات بنده و مریم سادات عزیز که _که تقریبا در برخی مسائل نظر    اساتیدمان مخالف در می آید_ ایشون به دلایل غیر قانع کننده ی خودشون امتناع ورزیدند    و ترجیح دادند فقط پاسخ های اساتید دانشگاهشان که به قول خودش منابع معتبر هستند را    بشنود و نظر مخالفی را نشنود.(ماریل لطفا اگه مقصودتو اشتباه نوشتم درستش رو بگو که    سوء تفاهم نشه)البته امیدوارم حداقل بیایی و مطالب را  بخوانی.


زین پس این بخش اختصاص پیدا می کند به سوالات و شبهاتی که از دین دارم و هر کدام را در پست ای جداگانه می نویسم.


دنبال پاسخ شان می روم؛ سوال  می کنم و یا در کتاب و نت می خوانم و می نویسم.


و حتما منتظر نظرات مخالفان و موافقان هستم و آنها را نیز زیر مطلبم درج می کنم.


امیدوارم راه کار درستی باشه برای دیدن پاسخ های مختلف و دیدگاههای متفاوت در مسائل مختلف.


تا هم برای خودم و هم برخی این ذهنیت که عقیده درست عقیده من و اطرافیان و دوستانم است و حرفهایی از این قبیل دیگر جایگاهی نداشته باشد.


و البته تاکید می کنم مخاطب اصصصصلی و به خصوص این مطالب خودم و خودم و خودم هستم.


من دنبال ارشاد یا هدایت هیچ فرد حقیقی و حقوقی نیستم. و فقط می خواهم خودم چیزی یاد بگیرم.هروقت به مصداقی از عالم که در احادیث آمده تبدیل شدم حتما خود به خود باعث هدایت خواهم شد.


لکن فی الحال که عالم نشده ام دلیلی نمیبینم دغدغه هدایت دیگران را داشته باشم.


 


* قال الصادق علیه السلام: راجع به قول خدای عز وجل(تنها بندگان دانشمند خدا از او ترس دارند) فرمودند: مراد به داشمندان کسی است که کردارش، گفتارش را تصدیق کند و کسی که چنین نباشد عالم نیست!


م: اصول کافی-ج1- باب صفات عالم





  
  

ماریل فرمودند که استادشون که منبع معتبری هستند و تاریخ اسلام فول اند و فلسفه رو نزد آقای جوادی آمُلی خوندند و حوزه رو هم خوندند گفتن گه:


در تاریخ اومده اولین فردی که گفت زنها بشینن توی خونه و بیرون نروند ابوبکر بوده که گفته: کدوم بی غیرتی اجازه داده زنش از خونه بیاد بیرون؟


ج: اولین فردی که گفته زن ها نیان بیرون خدا بوده در قرآن سوره احزاب که گفته:


و قرن فی بیوتکنّ


س: خب این آیات راجع به زن های پیامبر هستش نه همه ی زن ها!


ج: در هرجا از قرآن که پیامبر ص اومدند و فرموند مردم! این آیه مخصوصی فلانی است ما هم می گوییم این آیه مخصوص فلانی است. ولی اگر پیامبر چیزی در این مورد نگفته باشند تعمیم پیدا می کنه به همه.


مثالش هم آیه تطهیر است که پیامبر هی می اومدند در خونه حضرت فاطمه س و آیه تطهیر رو می خوندند تا بفهمونن این آیه در حق اینها نازل شده. یا اینکه آیاتی که در باهر خود پیامبر نازل شده بود رو پیامبر ص می فرمودند که مردم این آیه در حق من نازل شده!


  
  
امام کاظم(علیه السلام) می فرماید: رجب، نام نهری در بهشت است که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است; بنابراین هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بدارد، خداوند از آن نهر به او خواهد نوشاند.

همچنین آن حضرت در روایت دیگری می فرماید: رجب، ماه عظیمی است که خداوند، اعمال نیک را در آن چند برابر می فرماید و گناهان را در آن محو می کند. پس هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، به اندازه مسیر یک سال از جهنّم دور و هرکس سه روز از آن ماه را روزه بدارد، بهشت بر او واجب می شود.


  
  
کتاب موبایل دانستنی های زندگی برای موبایل.بعد از دانلود فایل  آن را به کمک نرم افزار win rar باز کرده و فایل جار را از درون آن به گوشی انتقال دهید.این نرم افزار کاری از مرکز تحقیقات رایانه ای اصفهان است.التماس دعا.


 


دانلود (با حجم اندک 194 کیلوبایت)


  
  
یا ضامن آهو  السلام ای حضرت سلطان عشق


                                                      یاعلی موسی الرضا ای جان عشق


                    السلام ای بهر عاشق سرنوشت


                                                              السلام ای تربتت باغ بهشت


  
  
1


رساله ده مرجع ویژه موبایل


دانلود  باحجم تقریبی 4 مگابایت


  
  
نرم افزار هلال نعمت و احسان ( ویژه موبایل)



  • اوقات شرعی به افق کلیه مراکز استانی : اذان صبح ، طلوع آفتاب ، اذان ظهر ، غروب آفتاب ، اذان مغرب و نیمه شب شرعی
  • اعمال ماه مبارک رمضان شامل : اعمال روز آخر شعبان ، اعمال روزانه و اعمال هر شب ماه رمضان و اعمال مخصوص شب های قدر
  • ادعیه معروفه بهمراه ترجمه : ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان ، عهد ، دعای بعد از هر نماز ، افتتاح ، فرج ، جوشن کبیر ، جوشن صغیر ، خمسه عشر ، کمیل ، توسل ، مجیر ، ندبه ، سمات ، صباح ، سحر ، ابوحمزه ثمالی ، یستشر ، مناجات امیر المومنین ، دعای وداع با ماه مبارک رمضان و ...
  • زیارات معروفه بهمراه ترجمه : زیارت امین الله ، عاشورا ، وارث ، آل یاسین ، جامعه کبیره و ...
  • اعمال نماز عید فطر

     دانلود


  
  
به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به سوال جمعی از طلاب حوزه علیمه قم درباره استعمال دخانیات اعلام داشتند:"اینجانب از چند سال پیش این فتوا را به صورت مشروط ذکر کرده بودم و در رساله توضیح‌المسائل موجود است که اگر کشیدن سیگار( و سایر دخانیات) به شهادت اهل اطلاع ضرر مهمی داشته باشد، حرام است. ولی اخیرا با شهادت و گواهی جمعی از پزشکان آگاه، و اساتید متعهد دانشگاه و با توجه به آمارهای تکان دهنده‌ای که از مرگ و میر ناشی از سیگار و بیماری‌های خطرناکی که از آن نشات می‌گیرد ، به ما رسید، ثابت و مسلم شد که خطرات مهم دود سیگار یک واقعیت است که حتی فرزندان افراد سیگاری و معاشران آنها از آن در امان نیستند لذا فتوای تحریم به طور مطلق را دادیم و از خدا می‌خواهم همه مسلمانان جهان خصوصا جوانان عزیز را که نخستین قربانیان این بلای خانمان سوز هستند از شر آن حفظ کند."
همچنین حضرت آیت الله العظمی بهجت نیز در خصوص حکم استعمال دخانیات اعلام داشته اند که" اگر از گفته اهل فن برای کسی خوف ضرر پیدا شود، استعمال آن حرام است."
حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی نیز با توجه به ضررهای مربوط به استعمال دخانیات اعلام کردند:"استعمال دخانیات جایز نیست."


                                                                                    منبع:sharifnews.ir
  
  
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که همراهی کارشناس هسته‌ای با مدعوین بازدید از تاسیسات هسته‌یی ایران بلامانع است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رامین مهمانپرست در پاسخ به این پرسش که برخی افراد دعوت شده اظهار داشته‌اند که ما برای بازدید از تاسیسات هسته‌یی ایران تخصص لازم را نداریم و چنانچه این بازدیدها توسط متخصصین صورت می گرفت ، بهتربود، اظهار کرد: این دعوت اقدامی اعتماد ساز از طرف جمهوری اسلامی ایران بوده و بر اساس حسن نیت صورت گرفته است و به عنوان یک فرصت و گامی مثبت باید تلقی گردد، به همین دلیل با توجه به نظرات برخی دعوت شدگان، اعلام می کنیم از دید ایران همراه آوردن کارشناس هسته یی در این بازدید مشکلی ندارد.
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ