سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :61
کل بازدید :479077
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/2/31
8:53 ع
موسیقی

بسمه تعالی

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌ای ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان عصر امروز جمعه در نشست فوق العاده سران عضو اتحادیه عرب برای غزه در قطر، با تاکید بر اینکه باید تمام کالاهای اسرائیلی و صهیونیستی مورد تحریم قرار گیرند و تمام روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی قطع شود، گفت: همه کشورهای عربی باید روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند زیرا با این کار رژیم صهیونیستی تنها می شود و مردم ساکن در فلسطین اشغالی با سران خود فاصله ایجاد می کنند.
وی با اشاره به استقبال ملت های منطقه از قطع ارتباط کشورها با رژیم صهیونیستی و تحریم کالاها و محصولات اسراییلی، گفت: در خصوص ونزوئلا و بولیوی همه شاهد بودیم که چگونه روابط خود را با این رژیم قطع کردند و ملت ها نیز از این امر استقبال کردند؛ ضمن آنکه دولت مالزی نیز اعلام کرده تمام محصولات اسرائیلی را تحریم کرده است.

*تهاجمات رژیم صهیونیستی به غزه طرح دولت جدید آمریکا
رئیس جمهور با اشاره به اینکه تهاجمات صهیونیست ها در غزه نتیجه یک طرح مطالعه شده از سوی دولت جدید آمریکا بوده است، گفت: برخی از کارشناسان معتقدند جنایات اخیر صهیونیست ها در نوار غزه برای این است که اوضاع در منطقه نابسامان تر از گذشته باشد و از این طریق فرصتی برای دولت جدید آ‌مریکا به منظور نشان دادن عملکرد خود در مقابله با این بحران فراهم شود.
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دولت آمریکا می‌خواهد با دخالت خود، صهیونیست‌ها را از باتلاق غزه خارج کند، گفت: سران کشورهای اسلامی ،عربی و آزاده باید توجه کنند که نابود کردن یا تضعیف حماس ظاهر امر بود و آمریکا و رژیم صهیونیستی اهداف دیگری دارند.
وی با بیان اینکه همه جنایت ها از طرف امریکا انجام می‌شود و این کشور برای تجاوز به فلسطینیان بیش از ده‌ها میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرده است، تصریح کرد: امریکا و انگلیس اجازه داده اند که صهیونیست ها تمام قوانین را زیر پا بگذارند و مرتکب جنایت شوند اما امروز جهانیان بیدار شده اند و اجازه نمی دهند این جنایات ادامه یابد.

تغییرات کلی باید در سیاست های آمریکا ایجاد شود

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تغییرات کلی باید در سیاست های آمریکا ایجاد شود، اظهارداشت: باید از سیطره صهیونیست ها به دولت‌آمریکا جلوگیری شود.
احمدی نژاد با بیان اینکه تغییر سیاست های آمریکا یک ضرورت حتمی و خواسته مردم آ‌مریکا است اما گویا حاکمان جدید آمریکا نمی خواهند از شکست های دولت سابق درس بگیرند، تاکید کرد: دولت جدید آمریکا به منظور تغییر موضع خود در خصوص فلسطین نظراتی را اعلام کرده و این تغییر خط مشی سیاسی آ‌مریکا باید در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و نه حمایت از این رژیم باشد.
وی با بیان اینکه باید تغییراتی هم در سیاست های اقتصادی آ‌مریکا اتفاق بیفتد تا به نفع مردم منطقه و آمریکا باشد، اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها به صورت جدی تغییری در سیاست های خود اعمال نکنند درآ‌ینده شاهد اشتباهات دیگری ازسوی امریکایی ها در منطقه و جاهای دیگر خواهیم بود.

*تشکیل دادگاه محاکمه جنایتکاران رژیم صهیونیستی ضروری است
رئیس جمهور جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را هولناک و بی سابقه دانست و اظهار داشت: امروز تشکیل دادگاهی برای محاکمه جنایتکاران جنگی در رژیم صهیونیستی واجب و ضروری است.
احمدی نژاد شورای امنیت سازمان ملل را در مواجهه با مسایل جهان ناکارآمد برشمرد و تاکید کرد: باید برای اصلاح ساختار شورای امنیت و سازمان ملل متحد نیز اقدام مناسبی انجام شود.

*حمایت از مردم غزه وظیفه همه کشورهای اسلامی
وی حمایت از مردم مظلوم غزه را وظیفه همه کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان دانست و گفت: ایران از طرح ایجاد صندوق حمایت از فلسطین استقبال می‌کند و دولت و ملت ایران همواره در کنار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه خواهند بود.


  
  

 کابوس هاشمی


هاشمی رفسنجانی این شب‏ها را با کابوس سپری می‏کند. این تصویر بخش اعظم کابوس هاشمی را با خود دارد. اگر متوجه نمی‏شوید اشکالی ندارد، اما خوب فکر کنید و برای متوجه شدن عجله نداشته باشید.


  
  

 نترسید! بایستید!


نیروی انتظامی چه وظیفه ای دارد؟ برای چه هزینه بیت المال صرف این نیرو می شود؟ جماعتی منافق در در روز عاشورا به خیابان می ریزند، به عزاداران امام حسین(ع) حمله می کنند، سوت و کف می زنند و شادی می کنند و اموال بیت المال و مردم را نابود می کنند و آتش می زنند و پلیس تماشا می کند. خدایا این درد را به کجا ببریم که قرآن را آتش می زنند و مأموران ناجا تماشا می کنند. از آن بدتر، به ناجا حمله می شود و پاسگاه و خودروش را آتش می زنند و ناجا تماشا می کند. از آن هم بدتر. ده نفر به گروه پلیس مجهز به لباس ایمنی و سپر به دست حمله می کنند و مأموران شجاع! ناجا باتوم و سپر را رها می کنند و فرار می کنند. ذلت تا به کجا؟ تو را به خدا این همه خجالتمان ندهید. مردانه بایستید. منافقین از وقتی که مطمئن هستند شما فرار می کنید پررو شده اند و با اطمینان به طرفتان می دوند. از وقتی فهمیده اند که مماشات می کنید و خطری تهدیدشان نمی کند با جرئت به سمت شما می آیند. بایستید. با آنها که به اسلام و نظام حمله ور شده اند و به شما حمله کرده اند درگیر شوید و آنها را از پای درآورید و دستگیر کنید. از چه می ترسید؟ کتک بخورید؟ خوب بخورید! پس برای چه این لباس را به تن کرده اید؟ از کشته شدن می ترسید؟ مگر خون شما از شهیدان این مردم رنگین تر است؟! این ننگ را به ملت بزرگ ایران تحمیل نکنید! فرار نکنید! اگر هم خیلی جانتان را دوست دارید، تیراندازی کنید. مگر در فقه اسلام پاسخ بغی روشن نیست؟ کسانی که با پول و سازماندهی دشمنان دین خدا شورش می کنند، به مقدسات و مخصوصاً به قرآن جسارت می کنند، تیم های ترور تشکیل می دهند و برای شعله ورتر کردن فتنه از کشتن مردم هم روی گردان نیستند، باید با ضرب شصت ناجا مواجه شوند و اگر نمی توانید با سلاح سرد از پسشان برآیید، باید از سلاح گرم استفاده کنید. نگذارید که این خفت دامن ما را بگیرد. و اگر نمی توانید در برابر منافقین بایستید و اگر باز هم می خواهید فرار را بر قرار ترجیح دهید، پس لطفاً این مسئولیت را به خود مردم بسپارید. بسیج که نمرده است!


  
  

بسم‌الرحیم. سلام بر معاندین مظلوم و منافقین بااخلاص و درود بر محاربین فی‌سبیل‌الله، همان نمک به حرام‌های خداجو که سنگ یزید را صاف به سینه ملت کوبیدند و آن‌ را انداختند گردن لباس‌شخصی‌ها. و سلام بر آشوبگران عزادار که در روز عاشورا مغازه‌های ملت را به آتش کشیدند تا ثابت کنند بعد از یزید، هستند دلسوزانی که راه حرمله و آن پست‌فطرت را ادامه دهند.


و درود بر نالوطی‌هایی که به بانک‌ها حمله کردند، بدان امید که اقساط عقب‌مانده مردم را از جیب خود بپردازند و در این راه مقدس از هیچ جنایتی دریغ نکردند و درود بر حرام‌لقمه‌هایی که خیمه عزاداری را بی‌هیچ چشم‌داشتی آتش زدند تا ملت بفهمد که در شام ‌غریبان کربلا، وقتی خیمه‌ها را آتش زدند، چه‌جوری بود! همواره به اینجانب و آن‌جانب (شیخ بی‌سواد) و آن یکی جانب (مزدور اجانب) گفته می‌شد که چی؟ که اگر شما لال‌مانی بگیرید و اطلاعیه ندهید، ملت به خیابان‌ها نمی‌آیند و ما اگر اطلاعیه هم بدهیم باز ملت به خیابان‌ها نمی‌آیند و نامرد‌ها وقتی هم که به خیابان می‌آیند، خواهان محاکمه ما هستند.


بنده به عنوان یک چیز کوچک از جنبش سبز با این نظر موافق نبودم و با نظر دیگری موافق بودم و با خودم همچین می‌اندیشیدم که ما اگر در چارچوب همین قانون اساسی نتوانیم براندازی کنیم، پس اصلا این زندگی به چه دردی می‌خورد و این در حالی است که نظام باید سعه‌صدر خود را بالا ببرد و اسرائیل را به آمریکا، آمریکا را به انگلیس، انگلیس را به معاند، معاند را به بدذات، بدذات را به بزغاله گوساله، بزغاله گوساله را به گوسفند شبیه‌سازی شده، گوسفند شبیه‌سازی شده را به اورانیوم غنی‌شده، اورانیوم غنی‌شده را به اورانیوم 20‌درصد، اورانیوم 20‌درصد را به منیزیم، منیزیم را به عناصر جدول مندلیف، عناصر جدول مندلیف را به عناصر دلسوز و عناصر دلسوز را به عناصر گازسوز تبدیل کند، نه اینکه حالا چون یک عده در روز عاشورا هتک‌حرمت کردند، اینها را بفرستد زندان، بلکه باید کار فرهنگی کرد و نباید از بلند‌گو‌های رسمی به اینها بگوید بزغاله گوساله، بلکه این‌ کار حتی‌المقدور از بلندگو‌های غیررسمی صورت بگیرد بهتر است.


چرا که طبق قرآن، کسانی که خر هستند و نمی‌فهمند، اینها از چارپایان هم بدترند و لامروت‌ها می‌توانند با شکل‌گیری شبکه وسیع اجتماعی که به صورت خودجوش، توسط منافقین سازماندهی می‌شود خطراتی را متوجه چیز بکنند که خدا از سر تقصیرات این خداجویان فتنه‌گر نگذرد. مشاهده فیلم‌های تکان‌دهنده عاشورا نشان می‌دهد که اولا دیدن این فیلم‌ها برای کودکان و کسانی که بیماری‌های قلبی دارند درست نیست و ثانیا اگر رسانه ملی یک جو انصاف داشت، برای تلطیف فضا «راز بقا» پخش می‌کرد نه اینکه این تصاویر را نشان بدهد.


گیرم که کروبی را دستگیر کردید، لااقل شهرام جزایری را آزاد کنید که 1- شیخ در زندان شهرام را نتیغد، 2- شهرام بتواند برای شیخ وثیقه جور کند، و من فکر می‌کنم به جای به زندان انداختن کروبی، بهتر است به امور زیربنایی و سخت‌افزاری فکر کرد.


بنده به صراحت می‌گویم که وقتی سخنران به خرهای الاغی که در عاشورا فتنه کردند، گفت بزغاله گوساله، نباید بخش عظیمی از ملت که در راهپیمایی بودند، می‌خندیدند و این اصلا درست نیست و سخنران به یک عده گفت، حزب‌الله و به یک عده گفت، حزب‌الشیطان. آیا چون آمریکا از ما حمایت می‌کند، ما آمریکایی هستیم؟!


و این در حالی است که اسرائیل هم از ما حمایت می‌کند و اتفاقا اسرائیل بیشتر از آمریکا از ما حمایت می‌کند و این اوج مظلومیت‌ ما را می‌رساند و نشان می‌دهد ما آمریکایی نیستیم بلکه ما دلسوزان نظام هستیم و اعتقادی هم به براندازی نداریم و این براندازان هستند که به ما لطف دارند و من اصلا ابایی ندارم که یکی از منافقین مظلوم و بی‌ریایی باشم که بعد از انتخابات بازداشت شده‌اند و در این باره البته کروبی، صفای بیشتری نسبت به من و دیگر سران فتنه دارد. ما معتقد به تفسیر BBC از قرآن هستیم که آیه «لفتنهًْ اشد من القتل» را خیلی خوشگل معنا کرد. جنبش سبز مخالف دروغ و موافق خالی‌بندی است. من علی‌ای‌حال چند راهکار دارم که در زیر می‌آید:


1- قبلا گفته بودم انتخابات باید ابطال شود، راستش چهارشنبه ملت را که دیدم، چیز شدم. لذا ما دولت را فعلا قبول داریم اما دولت هم باید ما را قبول داشته باشد و مجلس و قوه قضائیه باید دوتایی بیفتند به جان دولت. ما هم هستیم.


2- باید برای انتخابات یک قانون شفاف تدوین شود که از قبل پیروزی ما را در انتخابات تضمین کند. در این قانون هیچ وقت نباید تعداد آرای باطله از آرای کروبی بیشتر باشد.


3- زندانیان اعم از خفاش شب، پلنگ روز، زرافه دم غروب، بزغاله گوساله، قاتل دوچرخه‌سوار، منافق، آشوبگر و... .باید آزاد باشند و علاوه بر این نظام باید تضمین بدهد که اگر این ذلیل‌مرده‌های خداجو، بازهم دست به ارتکاب جنایت زدند با آنها در نهایت احترام و با رعایت حقوق شهروندی برخورد کند.


4- آزادی مطبوعات توقیف شده‌ای که به قصد تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب کردند و بستن روزنامه‌هایی که شعارهای ملت در روز چهارشنبه را پوشش دادند.


5- به رسمیت شناختن حقوق منافقین و عناصر فرصت‌طلب و استفاده از تجربیات محاربین خداجو در اداره کشور و میدان دادن به نااهلان خداجو و نامحرمان عزادار در مدیریت‌‌های میانی.


  
  

روز چهارشنبه (و در بعضی شهرها روز سه شنبه) ملت بزرگ ایران، منافقین سبز را زیر پای خود له کردند. سران فتنه از تهران به اقامتگاه های شمالی شان فرار کردند و از شکست بزرگ و تحقیرآمیز خود در برابر ملت عاشورایی ایران، سوته دلانه گرد هم آمدند و ذلت شان را با هم تقسیم کردند.


رسانه های دشمنان از جمله رسانه دولت ضد اسلامی انگلیس، همواره مزدوران قلیلی را که خودشان در داخل کشور نفوذ داده اند و به آنها خط می دهند، مردم(!) می خوانند، اما از مردم ایران با عنوان «لباس شخصی»(!) یاد می کنند. با این حساب باید گفت که 70 میلیون لباس شخصی در دفاع از اسلام و ولایت فقیه به خیابان ها آمدند و هزار منافق سبز (کل دارایی سبز مخملی) را زیر قدم های استوار خود له کردند.


مردم بزرگ میهن مان، خاتمی، میرحسین و کروبی را سران فتنه خواندند و خواستار دستگیری و محاکمه این سه تن شدند. مردم از قوه قضائیه خواستند به وظیفه خود در برابر سران فتنه عمل کنند و پیاده نظام دشمن را که به محاربه با خدا و رسول(ص) و معصومین(ع) و ولایت فقیه برخاستند، به سزای اعمالشان برساند. مردم از نام رفسنجانی و فرزندانش نیز غافل نماندند و ضمن هشدار به رفسنجانی، دستگیری حجت الاسلام زاده ها را خواستار شدند.


مردم «مرگ بر ضد ولایت فقیه» گفتند و دشمنان حسین علیه السلام (سران فتنه) را لعنت کردند. مردم خون خویش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند و خود را ذوالقار حیدر و فدائیان رهبر خواندند و فریاد زدند:«وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.» مردم با ذکر «یا حسین(ع)» امویان زمان را نفرین کردند و از آنها برائت جستند و اربابان خارجی آنها را نیز از قلم نینداختند و بارها و بارها فریادهای مرگ خود را حواله امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نمودند.


 *


دشمنان و منافقین خوب بدانند: اینجا ایران است، جمهوری اسلامی ایران زنده و پایدار است، حضرت حجت(عج) به این سرزمین نظر دارد، ولایت فقیه رکن رکین این نظام است و مردم و مسئولین حامی رهبر و نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران هستند. اینجا ایران است، 70 میلیون لباس شخصی، منافقین و اشرار را زیر گام های استوار خود له کردند.


 


 


 



 


 


برای دیدن بقیه عکس ها کلیک کنید ...


  
  

راهیان نور 


·         بازدید کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق جنگی، امسال از 15 اسفند ماه آغاز می‌شود.


·         هدف از سفر کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی کشور، آشنایی جوانان و عموم مردم میهن اسلامی، با مناطق عملیاتی و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.


·         سال گذشته یک میلیون و 400 هزار نفر به صورت سازمان یافته و تعداد قابل توجهی نیز به صورت خودجوش از مناطق عملیاتی کشور بازدید کردند.


·         امسال بازدید کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی جنگی کشور در مقایسه با پارسال دو برابر می‌شود.


  
  

 شهیدان


از آنجا که شهیدان، سند زنده و جاوید دلاوری و خداباوری ملت بزرگ ایران هستند، به برگزارکنندگان یادواره­های شهدا پیشنهاد می­شود، به تعداد شهدای یادواره­ای که برپا می­کنند، وبلاگ ایجاد نمایند.


بدین صورت که نام هر شهید زینت بخش یک وبلاگ باشد و عکس، مشخصات، زندگی­نامه، وصیت­نامه و هر اطلاعات دیگری که در مورد شهید قابل دست­رسی است (از قبیل دست نوشته­های شهید، خاطرات همرزمان و خانواده و ...)، به مرور در وبلاگ قرار گیرد.


وبلاگی که به نام یک شهید تأسیس می­گردد، حتی اگر در آینده به روز هم نشود، باز به عنوان یک نشان از یک شهید برای همیشه در اینترنت وجود دارد و به عنوان پرچم ایثار، ولایت مداری و شهادت طلبی ملت شهید پرور کشورمان، همواره در اهتزاز خواهد بود.


امیدواریم از این پس یادواره­ها با مجموعه وبلاگ­های شهیدانشان برپا شوند.


  
  

بسمه تعالی

 

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، شورای امنیت سازمان ملل در جلسه بامداد امروز با پیش‌نویس قطعنامه کشورهای غربی موافقت کرد و خواستار آتش‌بس فوری در نوار غزه برای فراهم شدن مقدمات لازم جهت عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از این منطقه شد.
پیش‌نویس این قطعنامه که از سوی انگلیس پیشنهاد شده بود _ بعد از توافق کشورهای غربی با کشوری عربی درباره این پیش‌نویس _ با 14 رای مثبت به تصویب رسید و آمریکا به این قطعنامه رای ممتنع داد.
خبرنگار الجزیره گزارش داد که «برنار کوشنر» وزیر امور خارجه فرانسه به این دلیل که "نیکلا سارکوزی" رئیس جمهوری این کشور قصد بررسی پیش‌نویس این قطعنامه به مدت 24 ساعت را داشته، تلاش کرد که دستیابی به پیش‌نویس این قطعنامه را به تعویق بیاندازد.
بنابر این گزارش، سارکوزی تمایل داشت که با ایهود اولمرت نخست وزیر مستعفی رژیم صهیونیستی به طرحی دست یابد که مانع از صدور قطعنامه در شورای امنیت سازمان ملل شود.
در این قطعنامه خواستار "توقف فوری، پایدار و الزام آور" درگیری‌ها شده و بند مربوط به اجرای عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی نوار غزه به برقراری آتش‌بس منوط شده است.
در عین حال در این قطعنامه تاریخی برای آغاز عقب‌نشینی نیروهای رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی نوار غزه مشخص نشده است.
قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل همچنین از کشورهای ذی‌ربط خواسته است که تلاش‌های خود را برای دستیابی به "تدابیر و ضمانت‌ها" برای اجرای آتش‌بس به کار بگیرند و این تدابیر شامل ممنوعیت قاچاق غیرقانونی سلاح و مهمات و نیز بازگشایی گذرگاه‌های به طور دائم در نوار غزه می‌شود.
همچنین در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تمامی اشکال خشونت و تروریستی و اقدامات نظامی بر ضد غیرنظامیان محکوم شده است.
این قطعنامه از طرح پیشنهادی مصر و سایر کشورهای منطقه‌ای و بین المللی که در حال حاضر برای پایان دادن به این درگیری در جریان است،استقبال کرده است.
شورای امنیت سازمان ملل همچنین خواستار سوخت رسانی و نیز ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به نوار غزه شامل ارسال مواد غذایی ، سوخت و دیگر کمک‌های پزشکی به این منطقه شد.
در این قطعنامه همچنین از ابتکار‌هایی که در جای خود به بازگشایی گذرگاه‌ها برای کمک‌های بشردوستانه و نیز سازوکاری که بتواند کمک‌های انسان‌دوستانه به این منطقه تداوم داشته باشد، استقبال شده است.
در متن این قطعنامه تشویق بر "اتخاذ اقدامات ملموس و عینی " در خصوص آشتی ملی بین فلسطینیان شده و همچنین خواستار به کارگیری تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به حل و فصل مسالمت‌آمیز فراگیر در درگیری بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها شده است.
این در حالی است که در اولین واکنش به صدور این قطعنامه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که این قطعنامه خواسته‌های این جنبش را بر آورده نمی‌کند و با طرف اصلی و اساسی آن در این زمینه رایزنی نشده است.
"اسامه حمدان"نماینده حماس در لبنان گفت در عین حال بر خواسته‌های برحق این جنبش از جمله برقراری آتش‌بس، عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست از مناطق اشغالی فلسطین و نیز پایان محاصره تحمیلی علیه ملت فلسطین تاکید کرد.


  
  

بسمه تعالی

 

هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران در جلسه روز گذشته(یکشنبه) خود لایحه ای را به تصویب رساند که برمبنای آن، به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه، شرکت های طرف قرارداد با رژیم صهیونیستی شناسایی خواهند شد و فعالیت آنها به تعلیق در می آید.

به گزارش رجانیوز، تصویب این لایحه اگرچه اقدامی ارزشمند و ضروری است اما باید جزئیات این لایحه به دقت مشخص شود. آیا منظور از شرکت های طرف قرارداد، شرکت هایی هستند که سهام آنها به رژیم صهیونیستی متعلق است یا شرکت هایی که در سرزمین های اشغالی نمایندگی دارند؟

این در حالی است که بعید به نظر می رسد از کشورهای طرف قرارداد با رژیم صهیونیستی، تعریف دوم مورد نظر دولت باشد چون اغلب شرکت های خارجی در مناطق اشغالی فلسطین نمایندگی دارند.

از شرکت های "فورد موتورز، فیات، امی EMI، موییل، لیلاند، اسکوئیب، بریتیش پترولیوم، اگزوگروپ، رولن، آی.بی.ام، فوته هوفنونگ شوتله، آبوت، اونی لور، سیبا گایگی، گروندیک، جنرال الکتریک، کلگیت-پالمولیو، اطلس کوپکو، کرایسلر، براون، وارتا، آی‏تی‏تی، کنتیننتال، آگا AGA، رنو، جان دیر، هوور، فیلیپس، بوش، گلاسکوهولدینگ، باسف، شنایدر، هوخست، کوکاکولا، دایملر بنز، بندیکس، فولکس واگن، مسی فرگوسن، بایر، اونی رویال، زیمنس، سینگر، آی سی آی، ب.اف.گودریچ، نستله، هنکل، پ.اند گمبل، فایزر، گودیر، الکترولوکس، آ.ا.گ AEG، ساندوز، کاترپیلار، ک.اچ.دی، مانسمان، آی ام اریکسون، پی یو کولمان، اولیّوتی، شبکه‏های تلویزیونی: CBC-ABC-NBC و شرکت های فیلمسازی: اونیورسال، یونایتد آرتیست، مترو گلدین مایر، کلمبیا، پارامونت، برادران وارنر و فاکس قرن بیستم" که تعدادی از آنها در ایران نیز فعالیت می کنند و حتی برخی از آنها کارخانه دارند، به عنوان شرکت های متهم به حمایت از رژیم صهیونیستی نام برده می شود.

با این حال، شناسایی شرکت هایی که سهام آنها متعلق به رژیم صهیونیستی است و یا به این رژیم کمک مالی می کنند، باید به سرعت در دستور کار دولت قرار گیرد و نتیجه آن اعلام شود تا سایر شرکت های مبرا از این اتهام و کارگران آنها مورد سوءظن قرار نگیرند.

روزنامه کیهان روز شنبه طومار جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران را منتشر کرد که در آن با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت های خودروسازی، مخابراتی و صنایع غذایی تحت لیسانس شرکت های خارجی هستند، تأکید شده است: وزارتخانه های صنایع، بازرگانی و وزارت کار با همکاری مستقیم وزارت امور خارجه با گروه تفحص در سفارتخانه ها، نسبت به اطلاع رسانی صحیح و دقیق از نوع مشارکت رژیم صهیونیستی در شرکت های تولیدی و توزیعی در ایران اظهارنظر صریح کنند تا مردم از خرید محصولات فوق خودداری کرده و دولت نیز در جهت تعطیلی شرکت های فوق در اسرع وقت اقدام نماید.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است عدم اطلاع رسانی دقیق موجب شک و شبهه و نگرانی پرسنل زحمت کش شرکت هایی خواهد بود که از برند کشورهای خارجی استفاده می کنند و مردم نیز نگران از خرید محصولات شرکت ها هستند. در پایان ضمن تشکر از اقدامات دولت دلسوز در حمایت از مردم غزه تقاضای اعزام نیروهای بسیجی به غزه را داریم.

عدم شناسایی دقیق شرکت های صهیونیستی و لغو فعالیت آنها موجب شده است هرازچندگاهی در جریان برخی رقابت های اقتصادی و سیاسی، شرکت ها یکدیگر را به این مسئله متهم کنند.


  
  

هر گاه دشمنان می خواهند به مردم ایران حمله کنند، ولی خجالت می کشند به بسیج حمله می کنند. اگر مستقیماً به مردم حمله کنند، شعارها و پز مردمسالاری شان خدشه دار می شود. دشمن می داند که شور انقلابی و مذهبی مردم ایران در بسیج متبلور است و بسیجیان فرزندان این ملت بزرگ و اسلامی هستند. به ویژه در ایام سرنوشت ساز، مثل ایام انتخابات، دشمن که می داند باید آماده تودهنی خوردن از امت مسلمان ایران باشد، از فعالیت بسیج (بخوانید از فعالیت همه مردم ایران) خرده می گیرد و اندک دنیاطلبان داخلی که مسیرشان از مردم و آرمان های نظام جمهوری اسلامی جداست، به القائات دشمن دامن می زنند و بسیج را (یعنی مردم ایران را) محکوم می کنند! مگر بسیجیان کیستند؟ به پایگاه های بسیج که وارد شوی، بسیجیان را می ببینی که یکی دکتر است، یکی دانش آموز، یکی طلبه است و دیگری مهندس و یکی دانشجو و دیگری راننده است یا شغل آزاد دارد. همه اینها از وقت و توان خود مایه می گذارند و بدون چشم داشت مادی و ایثارگرانه در خدمت مردم و اوامر ولی امر مسلمین هستند. بسیجی با روحیه فداکاری و ایثار، در تمام میدان های خطر حاضر می شود و آماده است از مال و جان و تمام دارایی های خود بگذرد تا ایران اسلامی سربلند بماند و آرمان های انقلاب و شهیدان و امام خمینی (ره) پاس داشته شود. رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرموده اند:


چرا در تبلیغات جهانی و رادیوها به بسیج اهانت می شود؟ بسیج را که در خور تشویق و تعظیم و تحسین است مورد اهانت و بی‏مهری قرار می‌دهند؟ چون نقش بسیج را در حفظ استقلال ملی، در حفظ غرور ملی در حفظ افتخارات ملی، در تأمین منافع ملی، و بالاخره از همه در اعتلای پرچم اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌دانند به جِد با بسیج دشمن اند، امّا دشمنی آنها فایده‌ای ندارد.


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ