سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به زشتى یاد کردن مردمان پشت سر آنان ، سلاحى است براى مرد ناتوان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :20
کل بازدید :478393
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/2/7
12:58 ع
موسیقی

 در یکی از شب‌های تهران  در تقاطع خیابان اسکندری جنوبی و آزادی هستیم؛ مانند همیشه ترافیک سنگینی پشت چراغ قرمز ایجاد شده است. این مهم نیست؛ مهم این است که من به همراه تعدادی از کارکنان دفتر رهبری، پشت سر اتومبیلی هستیم که در صندلی عقب آن، رهبر معظم انقلاب نشسته است. لابد اتومبیل از حیث معمولی بودن است که هیچ جلب توجه نمی‌کند و کسی رهبر را در آن نمی‌بیند؛ حتی سرنشینان اتومبیل‌هایی که کنار اتومبیل مدل 61، کلافه ترافیک هستند و یا عابرانی که از جلوی او می‌گذرند و… .

رهبر، صبورانه تهرانی‌ها را می‌بیند. اما گویی رانندة اتومبیلی آقا را دیده است، با هیجان می‌کوشد از ما عقب نیفتد و تلاش می‌‌کند خود را کنار اتومبیل رهبر برساند. پا به پای ما می‌آید. وقتی در اتوبان تهران-کرج، اتومبیل‌ها به بزرگراه ستاری می‌رسند او غفلت می‌کند و تا به خود بیاید از بریدگی دور شده و ما گذشته‌ایم.



ادامه مطلب...

  

سال 1366 بود که در پادگان شهر سقز حضور داشتیم و نیروهای عملیاتی تیپ نینوا از لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) به منطقه عملیاتی والفجر 10 و شهر حلبچه  اعزام شده بودند وخود را برای عملیات بیت المقدس چهار آماده می نمودند و الباقی نیروها در احتیاط قرار داشتند و عمدتا مشغول آموزش نظامی و مرور نکات و تاکتیکهای نظامی بودند. این ایام مصادف با روزهای پایانی ماه شعبان بود و دغدغه عزیزان رزمنده روزه ماه مبارک رمضان بود که پیوسته از ما سوال میکردند که آیا میتوانیم قصد اقامت کنیم . بنده بعد از بررسی های لازم و اطلاع از وضعیت منطقه و لغو مرخصی نیروها ، که همه در حالت احتیاط قرار داشتند وکسی نمی توانست از پادگان خارج شود مگر برای ضرورت و خرید از شهر، در مراسم صبحگاه اعلام کردم که مطمئنا تا ده روز آینده هیچ گونه تغییر وضعیتی نخواهیم داشت و عزیزان رزمنده میتوانند قصد اقامت نموده و  اعمال ماه مبارک رمضان را انجام دهند هنوز از این اعلام ، چهار روز نگذشته بود که فرماندهی ابلاغ نمود که سریعا از منطقه غرب خود را به منطقه جنوب رسانیده تا در عملیاتی که بناست انجام شود اجرای ماموریت نمایید.با این ابلاغیه ما هم به نیروها اعلام کردیم که آماده حرکت شوند .

عموما در این چند سال جنگ شرایط به نحوی نبود که بشود قصد اقامت نمود و اعمال ماه مبارک رمضان را انجام داد و این خاطره مذکور هم شاهدی بر این مدعاست. 

خاطره ازسعید اردستانی
defa.blogfa.com:منبع


  

...من خودم را لایق نمیدانم که در جواب ندای هل من ناصر ینصرنی به امام کبیرمان لبیک بگویم... ولی از امام (ره) می‌خواهم که مرا دعا کند تا بلکه نزد خداوند مورد قبول واقع شوم و به درجه‌ای که در نهایت شهادت است برسم.
ادامه مطلب...

  

در خصوص پیروزی کشورمان در دوران با شکوه دفاع مقدس تنها یک عامل باعث این پیروزی بود و آن عامل اتکال به خدا و معنویت است و این اطمینان زمانی بدست می آید که در یک تحقیق ساده به سخنان رهبر کــبیر انقلاب اسلامی حضـــــرت امام خمینی ( ره ) ، همه عـلما ، شخصــیتها و عــوامل حــاضر در دوران شکوهمند دفاع مقدس ( مردم ، فرماندهان ، رزمندگان ) توجه نموده و به امکانات تسلیحاتی کشورمان در مقایسه با کشور مهاجم ( عراق ) که در اصل نماینده همه جریانات ظلم و ستم دنیای معاصر بود توجه نمائید.

در ذیل آن عامل اصلی می توان دهها عامل فرعی را فهرست کرد ، عواملی همچون:  

ادامه مطلب...

  

هفته دفاع مقدس را

 

گرامی میداریم


  

رتبه سنج گوگل(پیج رنگ)گوگل بین 1 تا 10 به سایت یا وبلاگ شما امتیاز می دهد
ادامه مطلب...

  
  

گویند مرا چو زاد مادر به دهان گرفتن آموخت

شب ها بر ِ گاهواری من بیدار نشست و خفتن آموخت

ادامه مطلب...

  

اس ام اس روز ملی جوان ولادت حضرت علی اکبر

ادامه مطلب...

  
  

میلاد حسن، خسرو دین است امشب

شادی و سرور مؤمنین است امشب

از یمن قدوم مجتبی، طاعت ما

مقبول خداوند مبین است امشب
ادامه مطلب...

  
  
<   <<   6   7   8   9      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ