سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید :479962
تعداد کل یاداشته ها : 917
103/6/31
3:49 ص
موسیقی
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که همراهی کارشناس هسته‌ای با مدعوین بازدید از تاسیسات هسته‌یی ایران بلامانع است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رامین مهمانپرست در پاسخ به این پرسش که برخی افراد دعوت شده اظهار داشته‌اند که ما برای بازدید از تاسیسات هسته‌یی ایران تخصص لازم را نداریم و چنانچه این بازدیدها توسط متخصصین صورت می گرفت ، بهتربود، اظهار کرد: این دعوت اقدامی اعتماد ساز از طرف جمهوری اسلامی ایران بوده و بر اساس حسن نیت صورت گرفته است و به عنوان یک فرصت و گامی مثبت باید تلقی گردد، به همین دلیل با توجه به نظرات برخی دعوت شدگان، اعلام می کنیم از دید ایران همراه آوردن کارشناس هسته یی در این بازدید مشکلی ندارد.
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ ثبت دامنه 100درصد رایگان com,org.net


+ سال نومبارک ستادشادسازی عقب ماندگان ذهنی
+ سال نو مبارک
+ تولدت مبارک


کسب درآمد پاپ آپ